У світі існує чимало винаходів і відкриттів, авторами яких стали діти. Більшість цих відкриттів уже використовуються в нашому повсякденному житті. Шрифт Брайля, пластилін, хутрові навушники, зубна щітка для космонавтів, ласти, іграшкова вантажівка, фруктове морозиво, льодяники від гикавки та багато-багато чого ще винайшли саме діти.
28 лютого в ЦДБ зібралися члени клубу «Юні чомучки»,
які стали учасниками інтелектуальної мозаїки «Незвичайний погляд на звичайні
речі».
Захід розпочався відеопрезентацією «Що винайшли діти?». Юні читайлики уважно переглянули відеосюжет, з якого дізналися, що в світі щорічно відзначається День дитячих винаходів (17 січня) та що датою цього свята обраний день народження відомого американського політика Бенджаміна Франкліна, який з дитинства був дуже допитливим і в 12 років винайшов ласти для плавання, а в 15-річному віці подарував світові ще одну корисну річ – крісло-гойдалку.
Бібліотекарки Олена Корнієнко та Лариса Олійник коментували слайди презентації, розповідаючи цікаві історії та називаючи імена видатних дітей-винахідників: 11-річного американця Френка Эпперсона, що був відкривачем рецепту «фруктового льоду», 15-річного канадця Жозефа-Армана Бомбардьє, який зібрав перший снігохід, 15-річного француза Луї Брайля, що розробив шрифт для сліпих, 16-річного Джона Ніссена з Айови, який придумав прототип спортивного батута та інших.
Зацікавила юних чомучок інформаційна сторінка «Вісім винаходів від українських школярів, які підкорили світ»: робот-помічник для людей з інвалідністю (Володимир Петрина); бандаж, який замінює МРТ (Сергій Дівянін); електронні окуляри для незрячих (Ігор Шибка); підвіс для безпечного транспортування поранених (Анастасія Лівочка); біогенна утилізація поліетилену (Катерина Малкіна); пристрій для відстеження перешкод для безпілотників (Максим Шумаков); безпечна утилізація шин (Данило Коваленко); папір з опалого листя (Валентин Фречка).
Під час заходу діти взяти активну участь в ерудит-конкурсі «Цікаво про буденне», вікторині «Так це ж винахід!», грі «Так чи ні», розгадали кросворд «Помагайчики». Працюючи з анаграмами, відгадували назви винаходів, пояснювали їх значення та те, як саме вони покращують життя людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар