пʼятницю, 24 червня 2016 р.

20 років Конституції України




28 червня 1996 року Верховна Рада України прийняла головний державний закон. 

Процес голосування був нелегким. За Конституцію голосували в два читання. Щоб допустити документ до другого, довелося внести близько шести тисяч поправок. Документ викликав безліч суперечок, проте Рада національної безпеки і профільна рада при Президенті попередили Верховну Раду про неможливість затягування процесу. 27 червня парламент прийняв спеціальну постанову, згідно з якою зобов'язався працювати в одне засідання до тих пір, поки країна не отримає новий головний закон. Доленосне голосування відбулося 28 червня о 9:18. До того моменту парламентарії працювали без перерви вже добу. 
Ця дата стала державним святом – Днем Конституції.


 Я — українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я — українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни, —
Синів і дочок, гідних України.
Я — українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
  Про незалежну та міцну державу,
  Про все, що гарантовано по праву.
Я — українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я — українець. Був ним, є, і буду!

Вітаємо вас із Днем Конституції України!

Нехай демократичні засади, що були закріплені цим надзвичайно важливим документом стануть реаліями нашого сьогодення, а дух законності прийде до серця кожному громадянину нашої держави.

Нехай цей святковий день принесе в оселі жителів Білої Церкви радість і успіх, родинний затишок і злагоду, добробут і гарний настрій.

Немає коментарів:

Дописати коментар