середу, 3 січня 2018 р.

Ювіляр січня

           1 січня виповнилося 50 років від дня народження 
Юрія Івановича Бедрика(1968), 
українського поета, перекладача, літературознавця.


         Юрій Бедрик – один із найпотужніших українських поетів, який у своїй творчості органічно поєднує вишуканість класичної поетики із жвавим, мобільним, креативним мисленням сучасної дитини. Його образи яскраві і влучні, а поетичні рядки легко запамятовуються і «розтягаються на цитати».

          "Я почав писати саме для дітей. Свій перший вірш я створив у шестирічному віці. Дивно було б, якби він був дорослим! Перший читач усіх моїх творів — це я сам. Я, який згадав себе дитиною. Те, чого я не перепустив крізь власний контроль, не пропоную  ні дітям (своїм чи чужим), ані дорослим. Власним дітям вибираю книжки, які я читав у дитинстві, або ті, які мені самому хотілося прочитати. Дитяча література може бути  дуже різною. Але головне — вона не повинна  робити боляче, не повинна нести поганих емоцій.  Їй слід спонукати дитину до чогось доброго" (Юрко Бедрик).

         Юрій Бедрик - автор поетичних збірок «Жертовник» (1992), «Метафізика восени» (1996), «Свято небуття» (1999) «Цвіт геральдичний та інші поезії» (2004), дослідження «Василь Стус: проблема сприймання» (1993). Автор поетичних збірок «Жертовник» (1992), «Метафізика восени» (1996), «Свято небуття» (1999), «Цвіт геральдичний та інші поезії» (2004) та розвідки «Василь Стус: проблема сприймання» (1993), а також низки передмов, наукових та журналістських публікацій. 

         Дві збірки дитячих поезій пана Юрія «Тьотя Бегемотя» та "Снюсь-нюсь-нюсь" вже стали хрестоматійними (себто навіть включеними до Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах).

 
         Лауреат Міжнародної літературної премії імені Миколи Гоголя.

Немає коментарів:

Дописати коментар