пʼятницю, 2 лютого 2018 р.

Шлях у здорове майбутнє



Слово «здоров’я» супроводжує дитину від її народження. Навіть не знаючи, що воно означає, будь-який малюк скаже: «Я здоровий, якщо не хворію».

1 лютого в центральній бібліотеці для дітей першокласники БЗШ №4 (класовод Ганна Кузан) мали змогу взяти участь в інтерактивному заході «Шлях у здорове майбутнє».


Бібліотекарі Лариса Олійник і Людмила Романович за допомогою лялькової вистави «Поради Лікаря Айболита», персонажами якої були Здоровійко, Мікробище, Баба Яга та лікар Айболить, донесли дітям інформацію про режим дня, правила харчування, особливості гігієни, виконання фізичних вправ, формуючи в дітей  навички виконувати ранкову гімнастику, дотримуватись чистоти свого тіла.


Першокласники були активними під час проведення гри-змагання «Фізкульт-Ура! Здоров’я», гри-забавлянки «Швидше! Вище! Сильніше!», розваги «Кошик здоров’я».

Усвідомити власну роль у збережені свого здоров’я допоміг бібліографічний огляд літератури «Твоє здоров’я в твоїх руках». Увазі маленьких користувачів були представлені книги «Буквар здоров’я» Людмили Баль і Валентини Ветрової,  «Зростай здоровою, дитино!» Ігора Лущика, «Сестра-жалібниця» Ліани Дахненко, «50 уроків здоров’я» Миколи Коростильова.


Кросворд «Шлях у здорове майбутнє» закріпив знання читачів та допоміг зрозуміти, що здоров’я – це одна з головних цінностей життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар