середу, 10 квітня 2019 р.

Найдорожче в житті – це здоров’я


Кожному від народження дається найцінніший дар – життя. І найдорожче, що є в житті – це здоров’я. Але, хоч як не дивно, люди дуже легковажно можуть ставитися до здоров’я, особливо коли молоді. А його потрібно берегти і цінувати.Такими словами розпочала гру-квест «День здоров’я в бібліотеці» бібліотекар Антоніна Даценко.

 Читачі прослухали легенду про бізнесмена, який навіть за великі гроші не зміг купити собі й години життя, визначили складові здоров’я.

 А далі Антоніна Борисівна запросила шестикласників БЗШ № 11 взяти участь у грі-квесті «День здоров’я в бібліотеці», ознайомила їх з картами маршруту, попередньо розділивши на дві команди «Апельсин» та «Вітамін».


 
З азартом і задоволенням читачі виконували завдання квесту. Розпочався він з конкурсу капітанів «Зрозумій мене». Далі учасники рушили за маршрутним листом станціями «Рух – це життя», «Цілюща абетка», «Всезнайки», «Фітоцентр», «Мийдодір», «Знайди слово», «Спортивна вікторина». Всі завдання були пов’язані з питаннями здорового способу життя.





До фінішу учасники квесту прийшли одночасно, отримавши в нагороду пам’ятки-рекомендації «Будь здоровий!» і смачний та корисний подарунок від бібліотекарів – кошик з яблуками.


Немає коментарів:

Дописати коментар