середу, 1 вересня 2021 р.

Я – українка. Я – українець

 День народження України – головне свято нашої держави, яка пройшла довгий і тернистий шлях до своєї незалежності та проходить його й досі.

30 років Незалежності України — привід не лише для святкування й гордості, але й для глибокої змістовної розмови.

Що таке незалежність? Хто такий громадянин? Що вкладаємо у поняття «герой»? Що нас об’єднує? Що робить сильними? І чому День народження України це наше спільне свято? Всі ці питання та багато інших обговорювалися з п’ятикласниками БЗШ №11 під час першого уроку «Я – українка. Я – українець», що відбувся у центральній бібліотеці для дітей.

          Бібліотекарка Інна Кабула розповіла дітям історію формування української державності, яку доповнив відеоcюжет «Наші 30». 

         Вразила школярів і відеопрезентація «15 найвизначніших досягнень, які зробили українців кращими та по-справжньому незалежними». 


         Також бібліотекарка провела для школярів огляд літератури, яка представлена на книжковій виставці «Це моя Україна, це моя Батьківщина». А потім усі разом розглядали книги про Україну та славетних українців, які боролися за її незалежність.

         Участь у патріотичній вікторині «Моя країна – Україна» дала можливість школярам перевірити свої знання історії та культури своєї Батьківщини.


 
        Подорож країною продовжили патріотичні ігри. Учні впевнено складали пазл «Мапа України», розгадували кросворди «Україна» та «Народні обереги».


         
Пам’ять громадян, які загинули у боротьбі за територіальну цілісність та державний суверенітет України, вшанували хвилиною мовчання.

          Наприкінці заходу присутні взяти участь у флешмобі «Україна – це я! Україна – це ти! Україна – це ми!». 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар