четвер, 14 березня 2024 р.

Я – українець, є у мене право на рідну мову та свою державу

          В рамках правового лекторію «Підліток і закон» для читачів, семикласників гімназії - початкової школи №4, проведена бесіда-вікторина «Я – українець, є у мене право на рідну мову та свою державу».


 

Із бесіди бібліотекарки ЦДБ Антоніни Даценко, школярі дізналися, що відповідно до статей Конвенції ООН про права дитини та Конституції України дитина є повноцінним членом суспільства та має низку прав, які повинна захищати держава: виживання, розвиток, захист та забезпечення активної участі в житті суспільства.


 

 Пані Антоніна та її помічниця Єлизавета Савенко, учениця 7-А класу, презентували довідник з громадянства «Про права та обов’язки» за редакцією Г. К. Булгакової, який доступно знайомить школярів і школярок із засадами державотворення, пояснює, які права вони мають, хто і чому їх порушує і що робити, щоб себе захистити.


 

Під час заходу учні вчилися використовувати свої знання на практиці, розглядаючи життєві приклади, конкретні ситуації, повсякденні вчинки, які мають правові наслідки, та  активно відповідали на запитання вікторини «Я знаю свої права».




 

Читачі мали змогу ознайомитися з правознавчою літературою, представленою на виставці «Правові знання – юним громадянам».

Сподіваємося, що захід, допоміг користувачам зрозуміти свої права та  осмислити можливості їх використання в різних життєвих ситуаціях.

Немає коментарів:

Дописати коментар