середу, 19 серпня 2020 р.

Ювіляр серпня

 

22 серпня - 100 років від дня народження американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері 

(1920 – 2012)


Своєрідний, оригінальний, неповторний — такими епітетами нагороджують відомого американського письменника шанувальники його творчості.

За своє довге життя Бредбері написав 11 романів, понад 400 фантастичних повістей та оповідань, 21 п’єсу, а також інші літературні твори, кіносценарії, вірші, статті.

«Коли мені було 19 років, я не міг вступити до коледжу: я був з бідної родини. Грошей у нас не було, тож я ходив до бібліотеки. Три дні на тиждень я читав книги. В 27 років замість університету я закінчив бібліотеку», - так він написав у своїй автобіографії.

Бредбері рано зрозумів, що хоче стати письменником – почав з того, що у 12 років, не маючи достатньо грошей для придбання нових книг, написав продовження до «Великого воїна Марса» Берроуза. І до останніх днів кожного ранку сідав за рукопис, бо вірив, що кожний написаний твір продовжує йому життя. Останній роман автора із символічною назвою «Літо, прощавай» побачив світ у 2006 році.

Знаменитим письменника зробила збірка новел «Марсіанські хроніки», яка побачила світ у 1950 році.  А антиутопія «451 градус за Фаренгейтом» ввела автора до когорти найкращих фантастів світової літератури.

Творчість письменника традиційно відносять до наукової фантастики. Сам автор стверджує, що не стільки фантаст, скільки «казкар, мораліст і людина, що дивиться уперед».

Головним героєм в творах Бредбері є людина. Але Людина з великої літери: з живою душею та чуйним, відкритим серцем. Письменник невпинно нагадує про те, що людині за будь-яких обставин слід до кінця залишатися Людиною.











Немає коментарів:

Дописати коментар