вівторок, 27 червня 2023 р.

Я – українець. Я –українка. Є у мене право…

До Дня Конституції України в центральній бібліотеці для дітей оформлено книжкову виставку «Навчись поважати закони держави», біля якої з відвідувачами книгозбірні проводяться бесіди «Я – українець. Я – українка. Є у мене право…». Працівники ЦДБ розповідають юним громадянам історію та роз’яснюють важливі актуальні положення основного Закону держави, який має найвищу юридичну силу, наголошуючи  присутнім про особливе відзначення 27-ї річниці Конституції України в умовах воєнного стану, коли ворог відбирає у громадян України і дітей, і дорослих право на життя, освіту, свободу, право вирости українцями.




 

Хлопчики та дівчатка взяли активну участь у правовій бліц-вікторині «Мої права та обов’язки», ознайомилися з літературою книжкової виставки та переглянули відеосюжет «Шлях Української Конституції», створений працівниками книгозбірні.




 


https://www.youtube.com/watch?v=F_KWFWLfqqc

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар