понеділок, 2 січня 2023 р.

Ювіляр січня Юрій Бедрик

 


1 січня – 55 років від дня народження 

 Юрія Бедрика (1968),  

українського поета

         Юрій Бедрик – відомий український поет, який у своїй творчості органічно поєднує вишуканість класичної поетики із жвавим, мобільним, креативним мисленням сучасної дитини. Його дивовижна «Тьотя Бегемотя», «у блакитному шарфику, з фініком у роті», стала, без перебільшення, легендою сучасної української літератури для дітей. Його образи яскраві і влучні, а поетичні рядки легко запамятовуються та «розтягаються на цитати».

«Я почав писати саме для дітей. Свій перший вірш я створив у шестирічному віці. Дивно було б, якби він був дорослим! Перший читач усіх моїх творів — це я сам. Я, який згадав себе дитиною. Те, чого я не перепустив крізь власний контроль, не пропоную  ні дітям (своїм чи чужим), ані дорослим». (Юрко Бедрик).


 

Вітаємо Юрія Івановича з ювілейним днем народження.

Бажаємо творчого натхнення, незвичайних сюжетів, міцного здоров’я, великого числа шанувальників, вірного успіху й особистого щастя в житті.

Нехай живеться щасливо та гарно, хай працюється весело і легко.

Немає коментарів:

Дописати коментар